Media i współpraca

O czym jest blog?

                                                                        Lwów, sierpień 2017

 
 
Głównym tematem są tak zwane „city breaks”, czyli krótkie (zazwyczaj weekendowe) wyprawy do europejskich miast. Podczas podróży skupiamy się na zabytkach, obserwujemy ludzi i próbujemy lokalnej kuchni. W naszych przewodnikach zwracamy uwagę na najważniejsze atrakcje, ciekawe miejsca i jadłodajnie serwujące najpyszniejsze specjały. Naszym celem jest pokazanie, że organizacja podróży jest łatwa, a dzięki odpowiedniemu i sprawnemu działaniu można zobaczyć wiele w zaledwie kilka dni.
 

 

                                                                Wiedeń, maj 2017

 

 

Kim są nasi czytelnicy?

Nasi czytelnicy to głównie studenci i absolwenci szkół wyższych mieszkający w większych miastach. Na blogu szukają inspiracji, ciekawych miejsc i praktycznych wskazówek, jak zorganizować podróż na własną rękę. Duża grupa jest zainteresowana podróżowaniem do sąsiednich krajów, gdzie najpopularniejszą kategorią jest Ukraina. Nasi czytelnicy wyrażają również zainteresowanie kategorią Trochę kultury! zawierająca interesujące zabytki i muzea.

 

 

 

                                                                              Troki, styczeń 2017

 
 

Media o nas

Opowieści o naszych podróżach pojawiają się nie tylko na blogu, ale także w ogólnopolskich mediach, oraz na innych blogach .

Do tej pory mogliście dowiedzieć się więcej naszych podróżach  m.in.

Jeżeli chcesz…

  • podzielić się podróżami, pomysłami lub inspiracjami;
  • dowiedzieć się więcej o organizowaniu podróży na własną rękę;
  • podzielić się sporstrzeżeniami dotyczącymi publikowanych przez nas treści;
  • zaproponować współpracę;
  • lub masz zupełnie inny, ciekawy pomysł

skontaktuj się z nami poprzez nasz fanpage lub użyj poniższego formularza

Co możemy Ci zaoferować?

  • teksty przyjazne SEO;
  • obszerne artykuły bogato ilustrowane zdjęciami autorskimi (Canon Eos 1200 D); product placement na zdjęciach
  • umieszczanych na blogu i naszych profilach w social mediach;
  • korzystanie z mediów społecznościowych z wybranym hashtagiem;
  • umieszczenie Twojego loga w zakładce ‚partnerzy’
  • i wiele innych.

 

Pobierz media kit w języku angielskim